Koszyk

FAQ

1. LOGOWANIE

Po otwarciu ikony znaczek w prawym górnym rogu strony skorzystaj z pola „nie pamiętasz hasła”. Otrzymasz od Nas wiadomość na podany adres e-mail z linkiem aktywacyjnym który pozwoli zresetować i utworzyć nowe hasło.

Tak, jest taka możliwość. Mozesz złożyć zamówienie jako gość bez potrzeby rejestracji.

Aby założyć konto w sklepie, kliknij w ikonkę: w prawym górnym rogu strony sklepu, następnie kliknij ’’UTWÓRZ KONTO’’ , w końcowym etapie podaj Imię, Nazwisko, adres e-mail oraz hasło. Dodatkowo informujemy iż masz możliwość rejestracji konta dla osoby fizycznej lub dla klienta firmowego.

2. ZAMÓWIENIA

Tak, w momencie składania zamówienia wybierz opcje „WYBIERZ FV” oraz wprowadź dane firmy.

Jeżeli chcesz aby Twoje zamówienie zostało połączone prosimy o wpisanie tej informacji w UWAGACH przy składaniu zamówienia. Dodatkowo prosimy o wysłanie wiadomości mailowej w tej sprawie.

Status możesz sprawdzić na swoim koncie w panelu MOJE ZAMÓWIENIA. Informacja jest również wysyłana drogą mailową.

Tak, zakupy dostarczane są również w sobotę w przedziale czasowym 8-14. Niestety nie dostarczamy w niedziele i świętą oraz w dni wolne ustawowo od pracy.

Infolinia jest czynna poniedziałek - piątek 8-14

To miejsce w którym możesz zatrzymać produkt, bez konieczności jego zakupu.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od Nas wiadomość mailową z potwierdzeniem.

Niestety nie. Serdecznie zapraszamy do skorzystania złożenia zamówienia przez Naszą stronę.

Tak, w tym celu należy wejść w prawym górnym rogu w ikonę:następnie wybrać MOJE ZAMÓWIENIA i wybrać konkretny numer np: GOXXRCXDA , a następnie kliknąć w pole ZAMÓW PONOWNIE.

Minimalna wartość zamówienia to 50 zł. Zachęcamy również do skorzystania z wyszukiwarki kodów w celu potwierdzenia obsługi Twojego miejsca dostawy.

Niestety nie, produkt jest zarezerwowany w momencie złożenia zamówienia. 

Jeżeli jesteś zainteresowany ilością hurtową, prosimy o kontakt na adres mailowy: kontakt@smakoszyk.pl

Tak, tylko w przypadku złożenia zamówienia z opcją płatności przy odbiorze. W przypadku zamówienia płatności online prosimy o kontakt telefoniczny z naszą infolinią.

Jeżeli złożysz zamówienie do godziny 21, dostawa odbędzie się na następny dzień roboczy w przedziale 12-20. Jeżeli chcesz otrzymać zamówienie w innym wybranym terminie, prosimy o dopisanie tej informacji w uwagach przy składaniu zamówienia.

W przypadku wybrania opcji PARAGON, dokument otrzymasz wraz z dostawą. Natomiast przy wyborze opcji FAKTURA - prześlemy dokument drogą mailową na następny dzień roboczy. 

Prosimy w tym celu o wiadomość email na podany adres mailowy: kontakt@smakoszyk.pl

Tak, masz taką możliwość. W razie zmiany decyzji prosimy o jak najszybszy kontakt.

Dbając o każde zamówienie starannie pakujemy Twoje zakupy, w torby papierowe oraz pudełka za które nie ponosisz dodatkowej opłaty.

Wystarczy ze podasz właściwy adres dostawy. Prosimy dodatkowo o kontakt z Naszą obsługą klienta telefonicznie lub mailowo.

3. PŁATNOŚCI

4. DOSTAWA

Na chwilę obecną realizujemy zamówienia na terenie Krakowa i okolic. Podglądową mapę można znaleźć w zakładce DOSTAWA na dole strony. Zachęcamy również do skorzystania z wyszukiwarki kodów, w celu potwierdzenia obsługi Twojego miejsca dostawy.

Nasze samochody dostawcze wyposażone są w agregaty chłodnicze, zapewniające odpowiednią temperaturę dla transportu Naszych produktów.

Jest taka możliwość. Należy w zakładce ADRESY wybrać nowy adres dostawy.

Kurier skontaktuje się pod wskazany numer telefonu podany w zamówieniu, w celu ustalenia szczegółów dostawy.

Koszt dostawy wynosi 15 zł. Powyżej 150 zł wartości zamówienia, dostawa jest darmowa.

Od poniedziałku do piątku dostarczamy w godzinach 12-20, natomiast w sobotę 8-14.

Niestety nie ma takiej możliwości. Dla Twojej wygody zamówienia dostarczamy tylko i wyłącznie pod Twoje drzwi.

Zmiany w adresie można wprowadzić do godziny 21:00, dnia poprzedzającego dostawę.

5. ZWROTY/REKLAMACJA

Zawsze masz możliwość zwrócenia lub wymiany towaru.

Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od jej przekazania do Sprzedawcy. 

Tak. Regulamin przewiduję na to 14 dni. W tym celu prosimy o kontakt mailowy z Nami.

Prosimy o zgłoszenie reklamacji poprzez formularz kontaktowy, w którym należy wybrać temat „zwroty / reklamacje”. Prosimy koniecznie o dołączenie zdjęcia reklamowanego produktu.

W tym przypadku niezwłocznie poinformuj o tym dostawcę, który sporządzi notatkę oraz dokumentację fotograficzną.

W tym celu prosimy o pilny kontakt z Naszym Biurem Obsługi Klienta.

6. INFORMACJA O SKLEPIE

7. WSPÓŁPRACA

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuj Więcej informacji Odrzuć