Koszyk
Wysyłka
Razem 0,00 zł
  • Premium
  • surprise Do zestawów
    Kimchi, potrawa dietetyczna, niskokaloryczna, jest jednym z najzdrowszych dań na świecie
    Kimchi wegańskie, tradycyjne, łagodne, różne smaki, bogate w witaminy
    Kimchi, tradycyjne danie koreańskie, bogate w błonnik, witaminy, żelazo
    Zestaw naturalnych probiotyków, zakwas i kimchi, różne odmiany

Wartości odżywcze

Zawiera m.in.:

Węglowodany – 3,12 g, (w tym cukry – 0,76 g), błonnik – 2,09 g, białko – 1,62 g, tłuszcz – 0,17 g, ( w tym kwasy tłuszczowe nasycone ˂ 0,10 g), sól – 0,17 g

Kaloryczność

25 kcal / 100g

Okres przydatności do spożycia (liczony od daty produkcji)

3 miesiące

Opis produktu

Kimchi tradycyjne to niepasteryzowane warzywa w tradycyjnym koreańskim stylu. Produkt jest w 100% wegański na bazie kapusty pekińskiej. Charakterystycznego kwaskowo-ostrego smaku i aromatu nadają mu przyprawy. Należy go przechowywać w lodówce, najlepiej w temperaturze 2 - 6 °C. Spożyć w ciągu 10 dni od otwarcia.

Składniki

Kapusta pekińska, biała rzodkiew, marchew, jabłko, cebula dymka, imbir, czosnek, papryka, gochugaru (koreańska papryka mielona chili), sos sojowy (nasiona soi, woda, mąka pszenna, sól), sos rybny (ekstrakt z anchois (ryba), sól, cukier), mąka ryżowa, cukier, sól

Właściwości i zastosowanie

Sposób sporządzania koreańskiej potrawy sięga ok. XII wieku. Polega na fermentacji warzyw z użyciem czosnku, ostrej papryki, sosu sojowego, pozostawionych w solance przez dłuższy okres czasu, najczęściej koło tygodnia. Podczas procesu powstają żywe kultury bakterii probiotycznych, niezwykle potrzebnych i zdrowych dla naszego organizmu. Bakterie pozytywnie wpływają na nasz układ pokarmowy, wzmacniają odporność, chronią przed chorobami, m.in. nowotworowymi, poprawiają samopoczucie. Poza tym w sfermentowanej kapuście pekińskiej znajdziemy witaminy A i C, oraz żelazo, magnez, fosfor, potas. Te wartości odżywcze pozwalają uznać kimchi za jedno z najzdrowszych dań na świecie. Korzystnie wpływają na wzrok, wzmacniają włosy i paznokcie, poprawiają wygląd skóry, obniżają poziom cholesterolu we krwi, wzmacniają wątrobę i chronią przed wrzodami żołądka. Kimchi jest też popularną potrawą stosowaną  w dietach odchudzających, ponieważ jest niskokaloryczna. Przeciętny Koreańczyk zjada 22 kg kimchi rocznie! Serdecznie polecamy zdrowe, sfermentowane warzywa!

Pozostałe informacje:

  • Jednostka miary (nadrzędna): szt.
Przepisy
  • Przepis
Ciasteczka migdałowe - półksiężyce
Ciasteczka migdałowe - półksiężyce
Trudność wykonania
Czas 35 minut + 15 minut pieczenia
Czytaj dalej
  • Przepis
Piernik z jabłkiem
Piernik z jabłkiem
Trudność wykonania
Czas 20 minut + 60 minut pieczenia
Czytaj dalej
  • Przepis
Zapiekany ryż z jabłkiem, cynamonem, miodem i orzechami
Zapiekany ryż z jabłkiem, cynamonem, miodem i orzechami
Trudność wykonania
Czas 25 minut przygotowania + 25 minut pieczenia
Czytaj dalej
  • Przepis
Ciasto marchewkowe z orzechami
Ciasto marchewkowe z orzechami
Trudność wykonania
Czas 20 minut + 55 minut pieczenia
Czytaj dalej
  • Przepis
Placuszki z cukinii
Placuszki z cukinii
Trudność wykonania
Czas 20 min + 40 min pieczenia
Czytaj dalej
  • Przepis
Flaczki z boczniaków
Flaczki z boczniaków
Trudność wykonania
Czas 25 minut + ok.45 minut gotowanie
Czytaj dalej
  • Przepis
Placki ziemniaczane z sosem pieczarkowym
Placki ziemniaczane z sosem pieczarkowym
Trudność wykonania
Czas 30 min + 40 min
Czytaj dalej
  • Przepis
Ciasto drożdżowe ze śliwkami
Ciasto drożdżowe ze śliwkami
Trudność wykonania
Czas 20 min + 1h20 pieczenia
Czytaj dalej
  • Przepis
Aksamitny sernik z owocami
Aksamitny sernik z owocami
Trudność wykonania
Czas 45 min + 60 minut pieczenia
Czytaj dalej
  • Przepis
Krem z porów
Krem z porów
Trudność wykonania
Czas 20 minut + 30 minut gotowania
Czytaj dalej
Poprzedni
Następny
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuj Więcej informacji Odrzuć